FAQ
Składanie zamówienia
Nie. Do przeprowadzenia zakupów w Naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Mogą Państwo skorzystać z opcji „ zakupy bez rejestracji”. Rejestracja jest dobrowolna.
Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.
Tak, jeszcze przed przejściem do płatności można wybrać inny adres dostawy. Domyślnie system zaproponuje adres, który został podany podczas rejestracji.
Zamówienie można zmieniać lub odwołać do momentu kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”. Kliknięcie tego przycisku jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.
We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z nami pod adresem e-mail: sklep@danubay.pl
Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy składaniu zamówienia.
We wszelkich nadzwyczajnych sytuacjach prosimy kontaktować się z nami pod adresem e-mail:sklep@danubay.pl
Płatności
Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:
Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku obsługiwanym przez system lub kartą płatniczą) – za pośrednictwem serwisu Przelewy24,
Wykonując przelew tradycyjny – przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto Sprzedawcy podane w wiadomości e-mail przesyłanej po złożeniu zamówienia,
Dostawa
Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.danubay.pl realizowana jest za pośrednictwem firmy transportowej:
Inpost Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków, NIP: 6793108059
W naszym sklepie koszt dostawy zależny jest od wyboru opcji dostarczenia produktu:
Inpost Paczkomaty : 8,99PLN
Kurier Inpost: 13,41PLN
Odbiór osobisty: darmowy
Dostawa produktów marki Ecotabs jest darmowa.
W takim przypadku należy zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby ten sporządził protokół szkody. Sugerujemy, aby sprawdzić towar od razu, przy kurierze. Jeśli będzie coś uszkodzone, kurier od razu spisze protokół i zabierze paczkę z powrotem na nasz koszt. Jeśli towar zostanie sprawdzony później i będzie konieczność zgłoszenia reklamacji, należy opisać problem podając informacje z numerem zamówienia / faktury oraz zdjęcia przedstawiające zasięg skargi / problemu oraz przesłać na adres email: sklep@danubay.pl
Odbiór osobisty jest możliwy. Adres pod który można się zgłaszać po odbiór towaru to ul. Traugutta 8 83-000 Pruszcz Gdański
Sklep www.danubay.pl oferuje wyłącznie wysyłkę towaru na terenie Polski.
Zwrot
Tak, możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Szczegółowe informacje na temat prawa do odstąpienia znajdziesz w regulaminie.
W pierwszej kolejności poinformuj nas o chęci zwrotu towaru wysyłając informację na adres email: sklep@danubay.pl. Spełnienie tego warunku wprawdzie nie jest obowiązkowe, jednak znacznie ułatwi i przyspieszy procedurę zwrotu, zalecamy więc wykonanie tej czynności.
Następnie odeślij nam towar. Odpowiednio zapakuj przesyłkę i wybierz właściwego przewoźnika. Zwrot odbywa się na Twój koszt.
Przesyłkę prześlij na adres otrzymany po ówczesnym kontakcie z nami.
Zwrotowi podlegają produkty ze wszystkich kategorii, a forma ich odesłania jest dowolna (zależna wyłącznie od Ciebie).
Za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego odpowiadasz przede wszystkim Ty (oraz wybrany przez Ciebie przewoźnik).
Dlatego bardzo ważne jest, aby:
dobrze i bezpiecznie spakować towar (najlepiej w oryginalne opakowanie, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem),
wybrać właściwego przewoźnika
wykupić odpowiednie opcje (np. „ostrożnie” dla elementów szklanych lub ceramicznych) oraz odpowiednio oznaczyć przesyłkę.
Ochrona danych osobowych
Oczywiście, chronimy dane osobowe Klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997r (Dz.U. 101 z 2002r. poz. 926 ze zm.). Informacje na temat naszej polityki prywatności znajdują się na stronie www.danubay.pl/polityka-prywatnosci.
Szczegóły na ten temat znajdują się w Polityce Prywatności.
Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.
Newsletter
Klienci odwiedzający naszą stronę mogą wyrazić chęć otrzymania newslettera w formie elektronicznej na podany adres e-mail. Newsletter stanowi wyjątkową ofertę nowości, promocji, ofert specjalnych i wydarzeń. W każdej chwili można zrezygnować z otrzymywania newslettera klikając w specjalny link znajdujący się w stopce otrzymywanych wiadomości, poprzez wysłanie ze swojej skrzynki pocztowej e-mail z rezygnacją.